Tuesday 19 August 2008

This Is Me Having Faith

Argh!!! Aku ada blog!!!

Sebenarnya, aku tak reti blogging. Bukan saja tak reti... at some point, malah tak suka. The idea of letting others know what I think, how I feel; semua tu aku rasa bukanlah benda yang patut dikongsi. Sebab, more often than not, manusia ni gemar terlepas cakap..

Dalam kita seronok mengutarakan pendapat dan memberi pandangan, kita selalunya terlupa bahawa ada berbillion-billion lagi homo sapiens di atas lapisan kerak bumi ni yang tak kisah, tak setuju, lagi offended dengan luahan kita. Atas sebab itu saja, aku malas nak menulis. Kata omputih, The pen is mightier than the sword... dalam erti kata lain, blogging ni adalah satu risiko yang rasanya terlalu tinggi untuk aku tanggung.

The obvious question: Wey minah! Ni, yang ko toreh atas virtual page ni... amendenye?

The obvious answer: entah lah. Aku pun tak tahu. Atau mungkin, aku pun dah mula tak kisah..



2 comments:

Nurhidayati Abd Aziz said...

Kak Op,

I learnt the other day a part of the process in letting go is letting come.

So come what may! :)

Keep writing, sis!

Opie said...

haih..

letting go is the hard part. I hope this is the right thing to do... I've been against it for so long, it kinda bothers me that I'm changing my mind..

Know what I mean?