Monday 22 December 2008

The last of it

Dah baca satu blog baru realize tag aku tak complete.. (-_-)

Maaf ya. The past two weeks have been a blur. Otak aku dah nak disintegrate memikirkan kerja, sambung belajar, family.. Satu per satu masalah timbul, tak nampak nak reda. Malah makin besar jadinya. Aku dah mula rasa rimas dan tersepit.

Masa-masa susah macam ni aku rindukan mama. Dia selalu ada jawapan, jalan penyelesaian, atau paling kurang pun hala tuju ke arah itu. Things always look better at the end of a discussion with her. Aku baru sedar, aku okay sebagai pemangku, tapi aku takkan betul-betul dapat gantikan tempat parents aku. Just goes to show, you don't know what you've got till you've lost it..

Haish, nasib baik dua hari lagi aku nak pergi retreat. Sampai sana nanti aku nak hamburkan masalah pada kawan-kawan, minta pendapat dan pandangan. Aku nak lontarkan semuanya jauh-jauh, biar nanti aku boleh pulang dengan dada yang sedikit lapang.

Ah, aku tau bunyinya tak adil dan penting diri. Kawan-kawan datang untuk istirehat, kenapa masalah aku mesti disandang? Tapi, kalau itu pandangan kamu, maknanya kamu kurang faham. You see, I am entitled to their time and space. Because they are my second family, they belong to me.. Muahahahahahakuikuikui!

Lagipun, kalau mereka kurang setuju.....



TOO LATE NOW.....

3 comments:

Anonymous said...

muahahhahahaahhaha

nanti cerita pada batu, buang jauh2 dan dalam2 Pergau

Opie said...
This comment has been removed by the author.
Opie said...

Cerita pada batu.. macam kat dalam lagenda tu ke?

"Batu belah batu bertangkup,
Makanlah aku telanlah aku,
Aku kempunan PCR product..."

Muahahahahahahaha

C u soon bro! ^.^